REGULAMIN REZERWACJI SAL SPOTKAŃ ORAZ BIURA NA GODZINY
Bezpłatne odwołanie rezerwacji jest możliwe na 3 dni robocze przed planowanym terminem najmu i nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami.
Pomieszczenie udostępniamy bezpłatnie na 15 minut przed godziną rozpoczęcia wynajmu.
Pomieszczenie powinno zostać zwrócone w stanie takim jak zostało zastane (zakaz przestawiania mebli), a więc posprzątane.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Sale spotkań oraz biuro na godziny wynajmowane są przez firmę Iron Capital Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k., z siedzibą w Gdańsku (80-227), przy ul. Do Studzienki 63, nr KRS 0000730220, nr NIP: 957-110-56-71, nr REGON: 380158620, zwaną w dalszej części umowy USŁUGODAWCĄ;
2. Najmu sali spotkań oraz biura może dokonać każda osoba, która ukończyła 18 lat. Najemca jest zwany w dalszej części umowy USŁUGOBIORCĄ;
3. Pomieszczenia są dostępne codziennie, w godz. 07.00-23.00, za wyjątkiem Świąt Państwowych.
4. Ceny wynajmu pomieszczeń:
Sala A - 49 zł netto/godz.
(60,27 brutto)
Sala B - 39 zł netto/godz.
(47,97 brutto)
Biuro 201 - 29 zł netto/godz.
(35.67 brutto)
5. Rezerwacji można dokonywać poprzez stronę www.vrestpoint.pl
6. Rezerwacja potwierdzona przez USŁUGODAWCĘ drogą mailową jest ważna, aż do odwołania, które nie może nastąpić później niż na 3 dni robocze przed realizacją usługi;
7. Rezerwacja, która została potwierdzona przez USŁUGOBIORCĘ z własnej woli lub po skontaktowaniu się z USŁUGOBIORCĄ przez przedstawiciela firmy USŁUGODAWCY, wymaga wpłaty na nasze konto bezzwrotnej kwoty w wysokości 100% wartości rezerwacji na podstawie faktury proforma, jednak nie później niż na 3 dni robocze przed datą rezerwacji salki przez USŁUGOBIORCĘ;
8. Rezerwacja usługi w firmie Iron Capital Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (USŁUGODAWCY) oznacza, iż została zawarta umowa cywilno-prawna na wykonanie usługi o wartości określonej w zamówieniu i wynikającej z charakteru zamówionej usługi (ilości godzin, dni, rodzaju sali, rodzaju i ilości dodatkowych usług) zgodnie z cennikiem zawartym na stronie www.vrestpoint.pl, obowiązującym w dniu zawarcia umowy, lub ceną określoną w zamówieniu. Dotyczy to każdego zamówienia, bez względu na termin złożenia;
9. Pomieszczenie udostępniamy na 15 minut przed godziną rozpoczęcia wynajmu;
10. Rezerwację można odwołać automatycznie, klikając przycisk "Anuluj rezerwację", u dołu treści maila informującego o potwierdzeniu rezerwacji lub maliowo na adres: rezerwacje@vrestpoint.pl (podając imię nazwisko i termin rezerwacji);
11. Rezerwacja opłacona może zostać bezpłatnie odwołana, jednak nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym terminem najmu. Zwrot środków za odwołaną rezerwację nastapi w przeciągu 14 dni roboczych w formie kodu rabatowego umożliwiającego bezpłatną rezerwację w innym terminie;
12. Jeśli rezerwacja opłacona zostanie odwołana przez USŁUGOBIORCĘ, co w efekcie oznacza zerwanie umowy na świadczenie usług, później niż na 3 dni robocze przed jej realizacją, USŁUGOBIORCA, który dokonał zamówienia zobowiązany jest do zapłaty 100% całej wartości dokonanej rezerwacji;
13. Płatność za usługę następuje z góry, poprzez serwis płatniczy tpay. Fakturę VAT wystawiamy i wysyłamy automatycznie, po opłaceniu rezerwacji.
14. Jeśli USŁUGOBIORCA dokonuje rezerwacji na określoną ilość godzin, zobowiązany zostaje do uiszczenia opłaty za cały czas rezerwacji, niezależnie od tego, czy rzeczywiście w pełni ten czas wykorzystał;
15. Rezerwujemy sobie prawo do nie udzielenia zgody na przedłużenie wynajmu jeśli nie zostało to przewidziane podczas dokonywania rezerwacji;
16. W przypadku przedłużenia czasu wynajmu sali, za każdą dodatkowo rozpoczętą godzinę wynajmu obowiązuje opłata w wysokości całości stawki godzinowej według cennika umieszczonego na stronie www.vrestpoint.pl;
17. W przypadku przekroczenia przez USŁUGOBIORCĘ czasu wynajmu sali o 10 min i nie przedłużenia rezerwacji odpowiednio wcześniej, USŁUGODAWCA naliczy USŁUGOBIORCY standardową opłatę za każdą rozpoczętą godzinę wg. obowiązującego cennika oraz dodatkową opłatę w wysokości 100 zł za każdą rozpoczętą godzinę najmu, a ten wyraża na to zgodę.
18. W przypadku pozostawienia przez USŁUGOBIORCĘ włączonego oświetlenia, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej lub innych sprzetów, USŁUGODAWCA naliczy USŁUGOBIORCY karę umowną w wysokości 50 zł netto za każde pozostawione urzadzenie, a ten wyraża na to zgodę. Kara umowna zostanie naliczona a faktura obciażająca zostanie wysłana na adres mailowy podany przy rejestracji rezerwacji.
19. Na wyposażeniu Sali A znajdują się: drewniany stół, 8 krzeseł, klimatyzator, monitor IIyama 65", kubki papierowe, herbata, cukier, przystawki: Chromecast Ultra 4K, Apple TV 4K, kabel HDMI, flipchart.
Na wyposażeniu Sali B znajdują się: drewniany stół, 5 krzeseł, klimatyzator, monitor IIyama 43", kubki papierowe, herbata, cukier, przystawki: Chromecast Ultra 4K, Apple TV 4K, kabel HDMI.
Na wyposażeniu Biura 201 znajdują się: 2 biurka, 2 krzesła, 2 sofy, stolik kawowy, 3 regały, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, router wi-fi, kubki papierowe, flipchart.
Ekspres do kawy z gorącą wodą oraz poidełko z wodą znajdują się w lobby - obowiązuje samoobsługa.
20. USŁUGODAWCA wydaje USŁUGOBIORCY posprzątane pomieszczenie, gotowe do spotkania. USŁUGOBIORCA ma obowiązek sprawdzić czy pomieszczenie jest czyste oraz czy nie posiada usterek w ciągu 15 min od wejścia do niego. Jeżeli zauważy wady powienien niezwłocznie przesłać informację ze zdjęciem o uszkodzeniu/zabrudzeniu do USŁUGODAWCY na adres mailowy: rezerwacje@vrestpoint.pl lub MMS-em na nr: 798 778 426 lub 509 064 624. Przesłany materiał bedzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
21. USŁUGOBIORCA ma obowiązek zwrócić przedmiot najmu w stanie niepogorszonym. Pomieszczenie powinno być posprzątane i gotowe do kolejnego spotkania. Obowiązuje zakaz przestawiania mebli.
W przypadku gdy zwrócone pomieszczenie będzie nieposprzątane, USŁUGODAWCA nałoży na USŁUGOBIORCĘ karę umowną w wysokości do 200 zł, a USŁUGOBIORCA wyraża na to zgodę;.
22. USŁUGOBIORCA zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy wszelkich szkód spowodowanych przez siebie lub osób, które wprowadził na teren nieruchomości USŁUGODAWCY - w wynajmowanym pomieszczeniu oraz pozostałych pomieszczeniach i częściach wspólnych nieruchomości, zlokalizowanej przy ul. Do Studzienki 63, należącej do USŁUGODAWCY;
Naprawy dokonuje USŁUGODAWCA i refakturuje jej koszty na USŁUGOBIORCĘ, na co USŁUGOBIORCA wyraża zgodę.
23. W salach oraz innych pomieszczeniach należących do USŁUGODAWCY lub udostępnianych przez USŁUGODAWCĘ obowiązuje całkowity zakaz palenia, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających, wprowadzania zwierząt. W przypadku naruszenia/złamania tego punktu regulaminu, USŁUGODAWCA ma prawo przerwać w każdej chwili wynajem oraz odstąpić od umowy bez zwrotu płatności za wynajęty okres i nałożyć karę umowną w wysokości 500 zł, a USŁUGOBIORCA wyraża na to zgodę;
24. W salach oraz innych pomieszczeniach należących do USŁUGODAWCY lub udostępnianych przez USŁUGODAWCĘ obowiązuje noszenie stroju, który jest powszechnie uważany za przyzwoity. W przypadku naruszenia/złamania tego punktu regulaminu, USŁUGODAWCA ma prawo przerwać w każdej chwili wynajem oraz odstąpić od umowy bez zwrotu płatności za wynajęty okres, a USŁUGOBIORCA wyraża na to zgodę;
25. Zachowania obraźliwe, rasistowskie, ksenofobiczne itp. w stosunku do innych osób znajdujacych się w na terenie nieruchomości oraz posesji USŁUGODAWCY są zabronione. W przypadku naruszenia/złamania tego punktu regulaminu, USŁUGODAWCA ma prawo przerwać w każdej chwili wynajem oraz odstąpić od umowy bez zwrotu płatności za wynajęty okres i nałożyć karę umowną w wysokości 500 zł, a USŁUGOBIORCA wyraża na to zgodę;
26. USŁUGODAWCA nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez USŁUGOBIORCĘ: w salkach, na terenie budynku i jego posesji.
27. Usługobiorca zobowiazany jest do przestrzegania przepisów sanitarnych, bhp, p.poż.
REKLAMACJE
28. USŁUGOBIORCA może przesłać reklamację na adres rezerwacje@vrestpoint.pl;
29. Reklamacja USŁUGOBIORCY zostanie rozpatrzona przez USŁUGODAWCĘ w ciągu 7 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. Odpowiedź od USŁUGODAWCY dla USŁUGOBIORCY zostanie przesłana na adres mailowy, z którego przyszła wiadomość dot. reklamacji.
Regulamin obowiązuje od 01 września 2023 roku do odwołania. Dokonując rezerwacji sali przez stronę internetową www.vrestpoint.pl lub ewentualnie drogą mailową, akceptują Państwo powyższy regulamin.
Rowery Mevo
Przystanek autobusowy
Tramwaj
Stacja PKP Wrzeszcz
Sklep
Restauracje (200m)
Najczęściej wyszukiwane zapytania użytkowników odwiedzających naszą stronę: apartamenty gdańsk, apartamenty gdańsk wrzeszcz, biura do wynajęcia gdańsk, biura gdańsk wrzeszcz, sala konferencyjna gdańsk, sala na godziny gdańsk, sala szkoleniowa gdańsk, sale konferencyjne gdańsk, salki na godziny gdańsk, wynajem biur gdańsk